10. 05. 2019 12:47 , článok bol aktualizovaný 10. 05. 2019 19:06 | BRATISLAVA/TASR

Výkonný riaditeľ Telekomu radí, čo máte robiť, ak vám po výpadku netečú dáta

Dôvodom výpadku bol technický problém na komponente, ktorý prepája hovory v sieti.

Ilustračná snímka.
Ilustračná snímka. Foto: shutterstock.com/ Pe3k

Zákazníci mobilného operátora Telekom mali dnes ťažké spojiť sa s niekým telefonicky, smskou či surfovať po internete.

Mobilný operátor Telekom ohlásil výpadky siete a internetu na území celého Slovenska. Problém sa začal v piatok (10. 5.) asi 10.35 h. Výpadok služieb sa dial náhodným číslam, keď sa niektorí zákazníci nevedeli dovolať, resp. im sa nikto nedovolal.

Po analýze problému začali asi od 14.00 h nabiehať na mobilné siete prví zákazníci a obnovovali sa  hlasové i dátové služby.

 

Hovorca Slovak Telekomu Michal Korec informoval, že dôvodom výpadku bol technický problém na komponente, ktorý prepája hovory v sieti.

Krátko pred 19.00 h večer informoval výkoný riaditeľ spoločnosti pre Slovensko Dušan Švalek, že väčšina zákazníkov je už opäť pripojená na sieť a tí, ktorí tam nie sú, postupne nabiehajú.

" Čo sa týka jednotlivých služieb, hlasové volania sa nám darí obnoviť najlepšie a už by mali byť na sieti k dispozícii. Posielanie správ je obnovené, ale v našom SMS centre sú milióny správ, takže sa pripravte, že niektoré správy vám budú prichádzať ešte neskôr. Najdlhšie nám trvá obnova dát – ak je váš telefón už prihlásený do siete a ešte vám netečú dáta, skúste ho reštartnút," poradil Švalek.

Komentáre ( 0)

 


Už ste čítali?