09. 01. 2021 12:17 | USA/tvnoviny.sk, lm

Obľúbený fast food mení po dvadsiatich rokoch svoje logo

Zmena sa týka nielen loga, ale aj obalov potravín, zamestnaneckých uniforiem a k niekoľkým úpravám by malo v dôjsť aj v priestoroch reštaurácii.

Ilustračný záber.
Ilustračný záber. Foto: Shutterstock / Fedorovacz

Po dvadsiatich rokoch menia svoju identitu. Obľúbená sieť rýchleho občerstvenia Burger King mení svoje logo. Z tradičnej žlto-modro-červenej presedláva na oranžovo-červenú kombináciu a prednosť dáva jednoduchším tvarom. Informuje o tom CNN.

Spoločnosť sa vyjadrila, že sa nechali inšpirovať „skutočným a chutným jedlom“. Zmena sa týka nielen loga, ale aj obalov potravín, zamestnaneckých uniforiem a k niekoľkým úpravám by malo v dôjsť aj v priestoroch reštaurácii. Renovácia takmer 19 000 pobočiek po celom svete však bude trvať niekoľko rokov.

Burger King v tlačovej správe uviedol, že nové minimalistické logo zodpovedá vývoju značky. Novým logom chcú vzdať hold šesťdesiatštyriročnej histórii. Svieži vzhľad má napodobniť staré logo používané v rokoch 1969 až 1999.

Reťazec si dal na mieru vytvoriť aj nové písmo s názvom „Flame“, ktoré v logu využili. Podľa ich slov je písmo inšpirované tvarmi jedla, pretože je „zaoblené, tučné a chutné“.

Zmena sa týka nielen loga, ale aj obalov potravín.
Zmena sa týka nielen loga, ale aj obalov potravín. Foto: YouTube / KTNV Channel 13 Las Vegas
 

Zmeny sa týkajú aj zamestnaneckých uniforiem, ktoré budú podľa vyhlásenia spoločnosti modernejšie, pohodlnejšie a s výraznými farbami a grafikou.

Napokon k zmene došlo aj v prípade obalov potravín, ktoré obsahujú hravé ilustrácie ingrediencií a prívlastky, ktoré jedlo označujú ako „chrumkavé“ a „chutné“. Pozorným milovníkom rýchleho občerstvenia neušlo, že k zmene dochádza pár mesiacov po tom, čo konkurenčná spoločnosť McDonald's odhalila nový dizajn obalov a pohárov.

Redizajn značky pochvaľujú aj svetoví marketéri, podľa ktorých zmeny reflektujú súčasný stav vo svete a dodávajú, že nové prepracované logo je okamžite rozpoznateľné kdekoľvek na svete a farby evokujú radosť a teplo späté s dedičstvom značky.

Spoločnosť si od nového dizajnu sľubuje väčší záujem ľudí. Majiteľ materskej spoločnosti Restaurant Brands International, pod ktorú Burger King spadá, uviedol, že reťazec počas pandémie neprežíval najlepšie časy. Za tri mesiace poklesol predaj v reštauráciách minimálne o 7%. Medzitým tržby u konkurenčných spoločností McDonald's a Wendy's z rovnaké obdobie Burger King predčili.

Zdroj: YouTube/KTNV Channel 13 Las Vegas

Komentáre ( 0)

 


Už ste čítali?